Promocje
Apteczka osobista
Apteczka osobista
19,00 zł 15,00 zł 17,59 zł 13,89 zł
szt.
Łańcuchy leśne OFA TAPIO 9, 14,9-28
Łańcuchy leśne OFA TAPIO 9, 14,9-28
4 329,00 zł 3 889,00 zł 3 519,51 zł 3 161,79 zł
kpl
Farba do znakowania w spray-u - 12 sztuk jeden kolor
Farba do znakowania w spray-u - 12 sztuk jeden kolor
228,00 zł 212,00 zł 185,37 zł 172,36 zł
szt.
Kurtka Softshell moro
Kurtka Softshell moro
199,00 zł 159,00 zł 161,79 zł 129,27 zł
szt.
Łańcuch do zrywki drewna 4,0m 8mm G80
Łańcuch do zrywki drewna 4,0m 8mm G80
157,00 zł 139,00 zł 127,64 zł 113,01 zł
szt.
Kurtka Hydroflex ocieplana
Kurtka Hydroflex ocieplana
135,00 zł 127,00 zł 109,76 zł 103,25 zł
szt.
Kurtka Softshell moro beżowa
Kurtka Softshell moro beżowa
199,00 zł 159,00 zł 161,79 zł 129,27 zł
szt.
Kurtka Softshell Hi-Vis pomarańczowa
Kurtka Softshell Hi-Vis pomarańczowa
220,00 zł 169,00 zł 178,86 zł 137,40 zł
szt.
Zestaw dla pilarza antyprzecięciowy Ultra Light
Zestaw dla pilarza antyprzecięciowy Ultra Light
538,00 zł 459,00 zł 437,40 zł 373,17 zł
szt.
Łańcuch do zrywki drewna 3,0m 8mm G100
Łańcuch do zrywki drewna 3,0m 8mm G100
172,00 zł 136,00 zł 139,84 zł 110,57 zł
szt.
Hełm ochronny żółty
Hełm ochronny żółty
19,00 zł 15,00 zł 15,45 zł 12,20 zł
szt.
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego całoroczny
Zestaw Cordflex dla pracownika leśnego całoroczny
254,00 zł 243,00 zł 206,50 zł 197,56 zł
szt.
Produkt dnia
Lina stalowa kowarkowana 10mm 50m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 50m
545,00 zł 443,09 zł
szt.
Spodnie przeciwprzecięciowe dla pilarza klasa 1
Spodnie przeciwprzecięciowe dla pilarza klasa 1
215,00 zł 195,00 zł 174,80 zł 158,54 zł
szt.
Spodnie przeciwprzecięciowe dla pilarza klasa 2
Spodnie przeciwprzecięciowe dla pilarza klasa 2
365,00 zł 285,00 zł 296,75 zł 231,71 zł
szt.
Kurtka Hydroflex ocieplana
Kurtka Hydroflex ocieplana
135,00 zł 127,00 zł 109,76 zł 103,25 zł
szt.
Kurtka PILOTKA całoroczna
Kurtka PILOTKA całoroczna
155,00 zł 138,00 zł 126,02 zł 112,20 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 90m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 90m
958,00 zł 778,86 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 60m
650,00 zł 528,46 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 70m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 70m
750,00 zł 609,76 zł
szt.
Lina stalowa kowarkowana 10mm 80m
Lina stalowa kowarkowana 10mm 80m
850,00 zł 691,06 zł
szt.
Buty przeciwprzecięciowe skórzane Cervino kl.2
Buty przeciwprzecięciowe skórzane Cervino kl.2
799,00 zł 649,59 zł
Przyczepa leśna BMF 17T2 PRO WIDE z żurawiem 750
Przyczepa leśna BMF 17T2 PRO WIDE z żurawiem 750
139 860,00 zł 113 707,32 zł
kpl
Przyczepa leśna BMF 14T2 PRO WIDE z żurawiem 850
Przyczepa leśna BMF 14T2 PRO WIDE z żurawiem 850
132 450,00 zł 107 682,93 zł
kpl
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

FORMULARZ REKLAMACJI

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 74 852 22 22.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełnienie formularza reklamacji (kliknij aby pobrać formularz).

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@intertel.com.pl lub telefonicznie: 74 852 22 22. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl